Bursdagsgave


Ei god venninde har bursdag i morgen, og her er gaven hun skal få! :D Har laget matchende boks og kort.


Boksen er basert på et Pringles rør som jeg har malt med litt brun akrylmaling. Deretter har jeg "kledd på" det en kreasjon som er snørt igjen som en kjole eller korsett bak.


Bildet jeg har brukt på kortet er fra Digital Two og som vanlig har jeg fargelagt det med Promarkers..


Jeg laget først boksen og så reiste jeg til byen for å kjøpe innholdet. Tanken streifet meg ikke en gang at flasken kunne være for høy... (himmel og hav..) så da måtte jeg improvisere et hull i lokket ;D



Materialene jeg har brukt er:

Ark fra Basic Grey (Infusion) og 7 Gypsys
Kakeserviett fra Kuttut
Kirsebærblomster fra Papirloftet
Bokstavstickers fra MM
Konglene plukket jeg i fjor en gang :D

Ha en fin helg videre!!

Jeg har lagt denne med i utfordringen hos Vintage Udfordring vil ha en kreasjon til en merkedag.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot...
    Det er et meget flot og enkelt kort. Flasken er dekoreret med mange smukke detaljer.
    Tak for din deltagelse i vintageudfordringen

    SvarSlett
  2. fantastisk flotte kreasjoner! herlige farger og detaljer :D
    takk for at du deltar hos vintage udfordring!
    klemmm fra LInda

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert :-)) Takk for at du deltar i vintageutfodringen!

    SvarSlett