Cyan i regnet

Denne gangen har jeg latt meg inspirere av Anonyme Scrappere sitt inspirasjonsbilde:

Jeg ser nå i ettertid at jeg kanskje har bommet litt på fargene, men inspirasjonen jeg fikk var i alle fall de knalle fargene, og alle mønstrene.


Jeg elsker Lise Myhre sin figur Cyan (fra Nemi) hun minner meg så om meg selv :P Så her er hun! I form av et stempel fra Spesch Designer Stamps. Er hun ikke herlig?

Jeg har brukt blomster fra bl.a Papirloftet og Kuttut. Sommerfuglpunch fra MS. Tekstempelet er kjøpt hos Papir i hjertet.



Promarkere:
pastell yellow, gold
caramel, cocoa
Sky blue, cyan, agean
Ivory, blush,
black, powder blue (øyne)
Cool grey 4 (knapper etc)

7 kommentarer:

  1. Dette kortet var knall fint! :)
    Stilig stempeltrykk.
    Kjempe bra løsning på oppgaven!
    Takk for at du deltar hos Anonyme Scrappere.
    Klem fra Ragnhild! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort, flott motiv og lekre farger.

    Boksen du spurte om, den er tom :)
    klem, Bodil

    SvarSlett
  3. Jeg syns kortet ble kjempe fint jeg, og jeg så jo med en gang sammenheng mellom inspirasjonsbildet og kortet ditt! Kjempe fint sammensatt, og flotte detaljer :-) Bare helt herlig altså!!!

    SvarSlett
  4. For et herlig kort!!
    Søte Cyan, som er flott fargelagt. Så fint det ble at du har stemplet rett på kakeservietten!
    Nydelig gjennomført på alle fire sider!
    Takk for ditt bidrag til AS!
    :D

    SvarSlett
  5. Såå utrolig flott kort! Trenger et regnkort nå i disse høst tider!:)
    Utrolig gjennomført!!
    Takk for ditt bidrag!
    Klem Anette - anonyme scrappere.

    SvarSlett
  6. Dette var rå lekkert! Elske fargevalgene dine og motivet er så flott fagelagt. Ideen med kakeservietten var bare så tøff.
    Takk for ditt bidrag til AS. klem

    SvarSlett
  7. Så stilig kort. Flott dekorert og vakkert fargelagt. nydelige detaljer. Tusen takk for at du deltar hos oss i Anonyme Scrappere.
    Klem, Anja

    SvarSlett