Promarkeretui - prøv og feil :)


Jeg har gjennoppdaget symaskinen min :)
Og prosjektet de siste dagene har vært å lage reiseetuier til promarkerne mine. Nå oppbevarer jeg dem i en stor pappeske fra Ikea - og det er litt upraktisk når jeg skal ha med bare noen få på skolen. Så nå har jeg laget 2 stk ut fra eget hode... Første sees over og under.
Her er det plass til mine to serier av gråfarger + en filtpenn.



Nr 2 har et par oppgraderinger:
For det første er det plass til 3 ekstra tusjer (+ filtpen) og så har jeg skrådd klaffen for å unngå overskytende stoff når etuiet snurper seg sammen (når en putter i tusjene)


Hvem vet? Kanskje blir det enda fler etuier... ;)

Også fikk jeg tre nye personlige stempler i dag! :D Jippi!

Takk for at dere tittet innom
og ha en
RIKTIG GOD HELG!
:D

2 kommentarer:

  1. Genialt! :D

    Og for noen fine stempler du har fått tak i også. Me like very much! :D

    SvarSlett
  2. Så flink du er Silje. Etuiene er både flotte og praktiske. De personligestemplene var lekre :)

    Klem Mia

    SvarSlett