Blått er best!!






Et blått sommerkort! Blått er min desiderte yndlingsfarge og jeg synes jeg bruker den alt for lite. Så - dette kortet er dedikert til alle mine blå promarkers! :D

Papir fra Maja design og en ukjent(tekstarket)
Stempeltrykk fra Mo`s og Eat cake graphics
retro blomsterpunch fra ek
sommerfugl punch fra MS

Blomstene er laget vha stempel fra Stempelglede (den minste blomsten i Grunge Collection) - stempelet med broken china distress ink, punchet ut med blomsterpunchen og så bearbeidet videre med distress ink. (bc og tea dye)

Jeg har laget kortet etter en skisse hos Scrappekammeret


4 kommentarer:

  1. Et virkelig lekkert kort! Ja blått er en flott farge, spesielt denne turkise...
    Nydelig den blomsterenga. De er flotte stempel de der fra stempelglede, har ønska meg det leeenge. Tror jeg skal bestille meg det settet i dag, feire at ferien min starter... :-D

    Ønsker deg en fortsatt god sommer!
    Mona :0)

    SvarSlett
  2. Herlig kort! Ha-ha, digger motivet ditt, det minner meg om eldstejenta mi! Kult. Nydelig med blomstene og, hvilket minner meg på at det er altfor lenge siden jeg har brukt mine blomsterstempler sammen med retropunchen...
    Stilig på alle sider dette kortet!
    Tuusen takk for enda et flott bidrag til Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  3. WOW sååå lekkert!! Og det motivet var utrolig flott malt! Nyyyydelig ;) Likte også veldig godt blomstene dine - lekre! Det må jeg prøve meg på ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  4. WOW!!! Digger dette kortet. Gjennomført og lekkert :-) Stilig bruk av blomster, og herlige farger!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett