Til Fiskeren


Dette kortet skal farfar få :D farfar elsker å fiske og jeg gleder meg masse til å besøke ham på hytta i sommer. Da håper jeg det blir en kveld eller to på vannet!


Fiskemannen er fra Mo`s og er fargelagt med Promarkers


Et detaljbilde av stæsjet; blomster fra Prima, øyenstikker fra Panduro, og strå fra hagen! Dingeldangelet som henger i båndet har jeg hentet fra fiskeveska mi, husker ikke hva de heter men...



Hvis man ser nederst på mønsterarkene, har jeg brukt Distress embossingpulver (vintage photo) for å lage en litt jordaktig feeling...


Mønsterarket jeg har brukt er: Basic Grey sin serie Motifica ; Flint Pattern. Også grå Bazzill da... ;D

I Trondheim er det et helt fantastisk deilig vær om dagen og jeg nyter det så mye som det lar seg gjøre: ønsker dere alle mange fine sommerdager fremover!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar