Bestillingsverk :D



På disse chipboardene (fra Panduro) har jeg brukt sort akrylmaling og crackle paint (broken china)


Stempelet er fra Crafty Individuals (en premie fra Scrappekammeret! :D ) Jeg har fargelagt det med distress ink (broken china, vintage photo, old paper og walnut stain) også har vingene fått litt distress stickles på seg (vintage linen)


roser fra Prima, roseknopper fra Wild Orchid, brad fra Panduro og bladene er en punch fra EK


Alle kakeserviettene kommer fra Kuttut


Og selvfølgelig mitt personlige stempel bakpå!

Jeg har med dette kortet i utfordringen til Ett trykk:

Og utfordringen til Sketcy colors:

Og Skisseboden sin skisseutfordring:


Ha en riktig god helg!!

6 kommentarer:

  1. Vakkert kort!
    Elsker fargen på crackle painten på tallene!
    :D

    SvarSlett
  2. Helt nydelig!!
    Takk for at du deltar i trykkpresse utfordringen vår. :)

    SvarSlett
  3. Dette er aldeles nydelig! Elsker alt ved dette kortet. Takk for ditt bidrag hos Skisseboden. -klem-

    SvarSlett
  4. Hej,Silje!
    Ohhh,vad mycket fint du gör.Detta kort är fantastiskt bra gjort.
    Lägger mig som följare till din blogg.

    Kram!
    Tack,för din hälsning hos mig!

    SvarSlett
  5. oisann, enda et bidrag. et nyyyydelig kort med masse flotte detaljer. likte crakle painten på tallene. og likte fargene, jeg elsker blått.
    takk for at du deltar hos skisseboden enda en gang. ha en flott dag fremdeles. klem pia

    SvarSlett
  6. Så nydelig et kort! Flotte farger og detaljer!
    Håper det er greit at jeg la meg som følger!
    Merete.

    SvarSlett