Prikkedilla!



Da har jeg laget to "clean and simple" kort med PRIKKER! Jippi!!

Jeg har brukt kraft papir (egentlig ment for kulltegning, men man tager hva man haver..) som jeg har stemplet rett på og fargelagt med Promarkers. Teksten er stemplet med et kjempemorsomt sett jeg fikk i posten fra Japan i går.. :D



I tillegg til kortene har jeg laget to veldig enkle gavelapper i samme stil. Jeg har tenkt å gi bort et kort og en gavleapp som smågaver til vertinner osv. Under ser du dem ferdig innpakket :)


Jeg har postet kortet hos Kort O Mania som vil se kort i andre format enn 6'x6'


Og så en liten morsomhet til slutt.. Fant den i et M-ord fra 2010:
(klikk for større bilde!)

5 kommentarer:

  1. For noen utroooolig skjønne kort, jeg elsker dem! Motivene er jo bare så herlige, og det ble så flott at du har stemplet og malt på samme bakgrunn. Herlig og enkelt. :)

    Ha en fin dag.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Kjempefine kort du har lagd :)
    God helg, klem :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort du har laget. Koselig motiv. Tusen takk for at du deltar hos Kort o mania.

    SvarSlett
  4. Flott Kort. Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvarSlett
  5. Läckra kort!!!
    Tack för att du deltar hos Kort o Mania!

    SvarSlett