Windschief til stefar


Helt siden jeg så denne oppskriften (Wiendschief fra Stephen West) visste jeg at denne måtte jeg bare prøve meg på. Liker fortsatt lua selv om jeg syntes avfellinga på den var litt knotete. Resultatet ble ok, selv om avfellinga ikke er det vakreste jeg har gjort ;)Blir nok flere av denne siden jeg synes denne er en ypperlig mannelue - og jeg synes det er vanskelig å finne kule luer til herre ;)


 Jeg har strikket i Drops extra fine merino på pinnenr. 4.5. Da ble resultatet for stor til meg og for liten til kjærsten, altså forhåpentligvis passe til Rune.. Jeg har gjort str. L siden jeg strikker så innmari stramt..


Ha en fin søndag videre og takk for at du tok turen innom :)

3 kommentarer:

  1. Vanvittig kul lue!!!! :D
    Den har jeg også lyst til å prøve meg på, kjenner jeg! :D

    SvarSlett
  2. Den var skikkelig stilig! Syns det er vanskelig å finne mønster på en fin herrelue, men denne var kjempefin! Skal sette den på strikkelisten min:)

    SvarSlett
  3. Kjempetøff mannelue ja, takk for tips! :)

    SvarSlett