Uten motiv..


Jeg tenkte jeg skulle prøve å lage et kort uten motiv.. Jeg har funnet ut at noe av det morsomste med kortlagingen er motivfarging. (Stabelen med ferdigtusjede stempeltrykk vokser stadig mens de ligger der og venter på et kort...) Så for å minne meg selv på at det jo er morsomt å lage kort også laget jeg dette bursdagskortet :)


 Jeg har brukt papirrester og nok en gang lekt meg med decoupage; Oppå mønsterarkene og washitapen har jeg decoupaget på det hvite, tynne lagene som du finner på servietter. Har brukt minst mulig lakk, og kun lakket under for å at "arket" ikke skulle bli helt gjennomsiktig.


Rammen er fra Melissa Frances (tror jeg :S) og linbåndet har jeg kjøpt i en lokal butikk. Inni ramma har jeg limt utklipp fra en etikket på en av mine (desverre) tomme whiskyflasker. (Glenlivet Nadurra for de spesielt interesserte..)


Selve lenken er fra Tim Holtz, mens charmsene kommer fra her og der...

Jeg tenkte jeg skulle legge inn kortet mitt hos Kort O'mania som ikke er strengere en at de denne runden godtar alt :)

Ha en riktig fin helg alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Et fantastisk flott kort, selv uten motiv;) Lekkert med den lille ramma, og så flotte farger!
    Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Utrolig kreativt av deg og riktig et lekkert kort ble det :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania og Lykke til!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  3. Jättesnyggt kort!

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania.
    Kram Nelle

    SvarSlett