Koolhaas - Remake..


Jeg ønsket meg så en Koolhaas.. Og siden forrige forsøk ikke gikk helt veien (altså.. Jeg er litt trang i nøtta av og til, men denne passet best til en 5 åring..) måtte jeg jo prøve en gang til da..


Denne gangen har jeg brukt Shelter fra Brooklyn Tweed. Og jeg simpelten elsker garnet! :) Sååå mykt og godt! Og i og med at det ikke er behandlet med alt mulig rart inneholder det mye lanolin. Så mye at mine tørre hender har funnet et nytt favorittgarn..
Kan ikke si noe på fargen heller.. Lekker tweed i blått og beige. 


Jeg synes mønsteret er enkelt og fint å strikke. Det er et par steder jeg stusset litt under fellingen, men alt i alt en super oppskrift. Spesielt etter at jeg lærte meg å strikke fletter uten flettepinne :D

Ravelry prosjekt link... ;)

Pinnekroken syntes du skal lage noe til deg selv og denne lua er MIN. Bare min... :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar