Mere blått



Da har kjærsten også fått seg ny hals...
Gjenstår så bare lue og votter. Heldigvis har det ikke blitt veldig kaldt på sørlandet enda. 



Oppskriften er Dovetail av Carina Spencer. Finfint mønster. Kun rett og vrang og oppskriften er enkel å følge. Jeg brukte ca 2.5 nøste med Shelter på pinne 4.5.

I dag har jeg kun våget meg utenfor døra for å gå på cafe og kjøpe mer garn. Jeg burde nok gått for full oljehyre - paraplyen var det kun hjelp i noen minutter... 

Halsen burde passe fint inn hos Pinnekrokens utfordring som er Høst.
Ravelry prosjekt-link her.

Ha en fin helg!

7 kommentarer:

  1. Ooh, den halsen var lekker! Heldige kjærsten din!

    I henhold til reglene våre må du legge inn en liten link til utfordringen vår for å få godkjent bidraget. Håper du får fikset det så vi kan regne den med ;)

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Supert!

    Tusen takk for nydelig bidrag til Pinnekrokens høstutfordring!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  4. Flott hals .
    Godt du om deg ut å fikk handla garn , det er viktig det :D
    Ikke det jeg hadde sikkert hatt nok garn å strikke av i flere år uten å handle :P ti hi Men handler alikevel ;)

    SvarSlett
  5. Nydelig farge, helt etter min smak :)

    SvarSlett
  6. Nydelig farge og så lekkert mønster. :)

    SvarSlett