Stort teppe til liten baby


I januar fikk en av mine gode gamle venninder ei lita jente. Og stolt reservetante som jeg er måtte jeg jo strikke noe. Valget falt på et teppe til vesle nurket. Oppskriften jeg brukte er Shale baby blanket av Jared Flood. Fin oppskrift. Godt skrevet og mønsteret er enkelt å memorere. 


Teppet er strikket i Drops merino extra fine og ble både stort og deilig mykt!


Jeg har vært slakk på bloggfronten i det siste. Men jeg har ikke vært slakk på strikkinga og det har til og med blitt et par julekort. :) så følg med - mer kommer snart!

Takk for at du tittet innom! Ha en fin søndag :)

4 kommentarer:

  1. Så nydelig! Herlig gave til en liten jente:)

    SvarSlett
  2. Lekkert teppe!!! Må nok strikke et sånt en gang;)

    SvarSlett
  3. Nydeleg teppe! Måtte kjøpe mønsteret no eg, for dette vil eg strikke ein gong!

    SvarSlett
  4. Nydeleg - har kjøpt garnet før, og måtte berre ha mønsteret då eg såg dette her :o)

    SvarSlett