Nissefar


Jeg har laget et julekort etter skissen til Sketchy Colors.
Denne gangen ble det et litt klassisk kort!

**********

I've made a card from the sketch at Sketchy Colors.
A quite classic card this time!


Stempelet kommer fra en ukjent produsent. Det er fargelagt med Promarkers og jeg har brukt Distress Ink for å lage bakgrunnen. Etterpå har jeg gått over med en hvit Gel Roller for å lage snø :D

*********

I dont know where this stamp comes from, but I've colored it with Promarkers and for the background I've used Distress Ink. To finish the winter look I've used a white Gel Roller to make snow details :D

Papiret er fra Maja Design og punchene fra MS

*********

The paper is from Maja Design and both the snowflake and the pinebranch punch is from MS.

5 kommentarer:

  1. Et nydelig kort Silje :)

    Klem fra Mia

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, så fint motiv og nydelig pyntet.
    ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Aww, for et kjempeflott kort da! :)
    Herlige farger og motiv. :)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott julekort, nydelige papirer (den nissen tror jeg at jeg har og, en av mine første)
    Takk for at du er med på sketchy colors sin utfordring denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett