Bestillingsverk i lilla

 Lilla er en farge jeg bruker VELDIG sjeldent.
Og det er litt dumt for det er egentlig ganske fint...


 Det var opprinnelig tre ønsker for kortet; 
*Lilla
*Gamle møbler og
*Champagne

Jeg slet litt med å kombinere champagne og gamle møbler, så gamle møbler måtte vike litt. Men det prikkete "arket" er et stoffark som jeg kjøpte på Søstrene Grene for en tid tilbake. Og endelig fikk jeg brukt dem - som "møbelstoff" ;)Andre papirer er fra Maja Design og Pion.


Champagneflaska er til å trekke ut og skrive på. Den er laget av offwhite bazzill og jeg har brukt malepensel for å dutte på embossing blekk. Deretter er det gullfarget pulver jeg har brukt før jeg svertet kantene og "skyggela" den litt for å gi den en rundere følelse.
 

Korken er laget med et selklebende korkark som jeg har festet på en bit stiv kartong. Roser og blader fra WOC. Blonder fra Ribbon Spool og bling fra Panduro.
 

Kortet er laget i anledning en 30 års dag og jeg hiver meg dermed med hos Papiravisen.

Ha en riktig fin kveld videre alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Så flott kort, kjempefine farger.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  2. Stilig kort!
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

    SvarSlett
  3. Den flaske i kortet var jo kjempe tøff.
    Tusen takk for at deltar hos oss i Papiravisen!

    SvarSlett
  4. Jeg hadde også et litt vanskelig forhold til lilla tidligere, men jeg klarte å bryte ut av det, nå elsker jeg lilla. ;)

    Dette ble riktig flott, herlig med den løse flaska da, og så fint pyntet og oppsett og alt.

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  5. Artig kort og takk for at du deltar hos Papiravisen med det.

    SvarSlett
  6. Så stilig kort med flotte detaljer - er veldig glad i lilla jeg :)
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett