Et morsdagskort og nyanskaffelser...


 Morsdagskort til min kjære svigerinne :)
Det er hennes første morsdag og vi syntes det var verdt å feire selv om hun jo ikke er vår mor..

Den kjempesøte hesten har jeg brukt flere ganger og jeg fant den som en freebie et sted... Jeg har fargelagt med promarkers.

***

Hehe, også må jeg vise fram alt det fine nye Pickles garnet mitt.. Hvorfor ta bilder av garn? -En ypperlig anledning til å leke med fotoapparatet!! (og for å misunne dere..)

 -Masse myk og god merino-

Jeg er altså ikke mer erfaren på strikkefronten en at jeg trodde garnhespe var et annet navn for stort nøste.. Så da var det bare til å smøre seg med tolmodighet og lage en stor og god katteleke før jeg kunne begynne å strikke sjal.. ;) (det er lov å le..)

-Og masse fin og deilig alpaca-


Koselig du tittet innom! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar