Til en jeg er glad i... Og en morgentur!


En god venninde som jeg har kjent siden lenge siden ble mamma her rett etter jul. Og hun måtte jo selvfølgelig også få morsdagskort.
   

Jeg har brukt papir fra Prima som jeg også har kuttet ut rosene fra. Rosene er så festet med skumteip for litt 3D feeling.


Det lekre arket er jo så dekorativt i seg selv at jeg har brukt kun det på baksiden.


Stempelet er en digi fra Spechs som jeg har fargelagt med Promarkers. 
Jeg deltar med kortet mitt hos Papirdokkene.
 
*** 

Også er jeg så heldig å ha fri i dag! :) og solen skinte så pent og snøen glitret så fint så jeg måtte bare ut å gå meg en liten morratur.




Og enda godt var det, for nå snør det som om himmelen er åpen! Godt med en kopp kaffe og en bloggrunde!

 Ha en riktig fin fredag og takk for at du tittet innom! :)

2 kommentarer:

  1. Det nydeligste motivet <3 Lekre papirer du har brukt, kjempeflott med rosene du har klipt ut :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Lekkert kort! Gjør seg med litt 3D av og til! ;-) Ha en super helg! :)

    SvarSlett