KOOLHAAS


Da var den endelig ferdig!
Min egen KOOLHAAS! Jippi! *prøve på* - svarte...
For liten. Igjen.

Jeg vet jo at jeg strikker stramt, men denne gangen bommet jeg skikkelig. Synd. Er det noen som kjenner en 6 åring som trenger ny lue? ;) 


Jeg har brukt Drops Merino Extra Fine i lys brunmelert. Rester etter at jeg strikket settet til lille Solveig. Har brukt rundpinne nr 4 og 4.5.


Siden jeg uansett endte opp med en barnelue fant jeg ut at en dusk måtte være på sin plass!

Og så har jeg hevet meg rett over neste prosjekt (straks det flotte Pickles garnet mitt kom i posten...)
Det er Aestlight som nå er på pinnene. 


KOOLHAASen skal få være med hos Pinnekroken siden den har vært med på å slanke garnlageret mitt bittelitte grann.

Takk for at du tittet innom!

3 kommentarer:

  1. Kjempe fin lue. Den som skulle ende opp med å bli dens nye eier er jammen heldig :-)

    Takk for bidraget ditt i utfordringen vår.

    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  2. Så fin lue! Vakker! Jeg tror jeg må prøve meg på den... Bare jeg får kjøpt ny rundpinne nr 4 - den er visst blitt helt borte! :-)

    SvarSlett
  3. Utrolig fin lue! :D Tror den skal legges inn på favoritter, ja... ;)

    Brukte ca ei uke på dressen, forresten. :)
    Begynte 29.desember, ferdig 4.januar, og 7.jan hadde jeg endelig fått sydd i knapper. :P

    SvarSlett