Ut av boksen

Av og til føler jeg bare for å gjøre noe litt annerledes... Det er nyttig å utfordre seg selv litt, med nye stiler og nye teknikker. Det er i alle fall noe av det beste jeg kan gjøre for min egen kreativitet. :)


Nå er ikke dette kortet verken spesielt revolusjonerende eller banebrytene på noe vis, men gav meg litt av en hodepine. Jeg startet ut med Trykkpressa sin utfordring; monokromatiske kort, for DET er nemlig en utfordring for meg! ;) 


 Også hadde jeg tilfeldigvis disse håndlagede papirene som jeg hadde kjøpt på et marked for lenge siden. Og litt washitape og en blonde og det fine LaBlanche stempelet som jeg aldri finner en anledning til å bruke. Og vips var jeg ikke bare i gang med ensfargede kort men også nye veier med tanke på stil.

Morro er det - å utfordre seg selv litt. :) Jeg endte opp med et enkelt kort med "riv og slit" look som likevel er delikat og rent. Fint å leke med stempler, rive papir og finne frem stiftemaskinen!


Også for å bryte opp i alt det hvite må jeg bare vise frem de vakre rosene jeg har fått.. :)



Ha en fortreffelig dag alle sammen!
Og takk for at du tok turen innom!

3 kommentarer:

  1. Hei, jeg svarer på Aestlight-spørsmålet ditt her, jeg :) Det skal økes med én maske på hver pinne, på denne måten: når du snur for å strikke pinnen tilbake igjen, så legger du garnet over pinnen 1 gang før du begynner å strikke - da skal du ende opp med en løkke ytterst. (Når du har strikket ut pinnen så snur du, legger garnet én gang over pinnen før du strikker resten av maskene - inkludert kastet fra forrige pinne.)

    SvarSlett
  2. Åh, det var et nydelig kort, Silje! :D
    Godt jobba! ;)

    SvarSlett
  3. Moro å utfordre seg selv litt iblant:) Flott og rent kort, takk for at du deltar hos Trykkpressa!

    SvarSlett